123inkt - Printerinkt en Toner Cartridges - Homepage logo meer dan 4 miljoen klanten!

Beste Webwinkel van België

Ontdek ons aanbod

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 0% btw)
Laagsteprijsgarantie!

Populaire producten

Kantoorbenodigdheden


Hier vindt u alle kantoorartikelen die u thuis of op het werk nodig heeft. Van pennen tot labelprinters en van classeurs tot bureaus: u bestelt het allemaal met laagsteprijsgarantie. Gebruik de zoekbalk om eenvoudig alle kantoorbenodigdheden te vinden!
1 - 0 van 0

Kantoorbenodigdheden

Helaas, uw zoekopdracht heeft geen resultaten opgeleverd. Probeer een ander woord.

Bestel goedkope kantoorartikelen en ontvang ze morgen in huis!

Met de juiste kantoorartikelen staat niets een productieve werkdag nog in de weg. Wij helpen u daarom graag bij het inrichten van uw ideale kantoor. U vindt hier alle kantoorbenodigdheden die u zoekt en bovendien altijd voor de laagste prijs. Als u uw bestelling op werkdagen vóór 23:59 uur plaatst, wordt uw pakket dezelfde dag nog verzonden. U hoeft daarom nooit lang te wachten op uw goedkope kantoorartikelen en u kan zich blijven richten op het échte werk.

Top 5 kantoorartikelen

Bent u benieuwd naar de populairste kantoorartikelen? Of wil u uw (thuis)kantoor inrichten met de handigste items? In de tabel hieronder ziet u welke kantoorartikelen onze klanten het meest bestellen én welke wij verrassend handig vinden.
 
Meest verkochte kantoorartikelen Verrassend handige kantoorartikelen
1. Nietjes 1. Bureauonderlegger
2. Markeerstiften 2. Markeringspunten
3. Permanent markers 3. Ontnieter
4. Notitieblokken 4. Speakers
5. Zelfklevende notes 5. Uitwisbare balpennen

Met deze handige items is uw werkplek helemaal compleet!

Kantoorartikelen voor elk (thuis)kantoor

Werkplekken zijn er in alle soorten en maten, waardoor het ook voor iedereen verschilt welke kantoorbenodigdheden niet mogen ontbreken. De basis is hetzelfde: op elke werkplek is er behoefte aan kantoorartikelen, zoals schrijfblokken, mappen, papier, pennen en markers. Maar het is ook logisch dat u voor een thuiswerkplek andere spullen nodig heeft dan voor een kantoor of werkruimte in een bedrijf.

Onmisbare kantoorbenodigdheden voor thuiskantoren

Bij het inrichten van uw thuiskantoor staan comfort en stijl voorop. U wil een plek in huis creëren waar u prettig kan werken, maar die ook past bij uw interieur. Voor thuiskantoren zijn klasseermodules en opbergdozen handig, bijvoorbeeld van de kleurrijke Leitz WOW serie. Hiermee houdt u uw bureau netjes en opgeruimd. Daarnaast helpen ergonomische producten u bij het aannemen van de juiste werkhouding. Vergeet ook niet om een webcam aan te bestellen, zodat u van thuis uit kan deelnemen aan online vergaderingen.

Onmisbare kantoorbenodigdheden voor bedrijfskantoren

Ook als zakelijke klant kan u bij ons terecht voor het inrichten van uw kantoor. Van bureaustoelen tot toetsenborden en van muismatten tot monitorarmen: u vindt hier allemaal. Daarnaast heeft u een ruime keuze aan onder andere archiefdozen en classeurs voor een overzichtelijke administratie. Met whiteboards, krijtborden en flipcharts richt u vergaderruimtes in terwijl beeldschermfolie zorgt voor een veilige werkplek. We verkopen zelfs verzendmateriaal en vloermarkering voor uw magazijn!

Al uw kantoorbenodigdheden in één bestelling

Alle onmisbare items voor uw kantoor vindt u hier overzichtelijk op alfabetische volgorde. Dankzij het ruime assortiment van maar liefst 50.000 artikelen, hoeft u niet langs meerdere winkels of webshops. De volledige inrichting en aankleding van uw (thuis)kantoor bestelt u dus gewoon in één keer! Dat is uitermate handig. Bovendien bespaart u hiermee veel tijd én geld. Dankzij onze laagsteprijsgarantie bent u namelijk verzekerd van de meest voordelige prijzen.

Ook handig voor uw (thuis)kantoor