123inkt - Printerinkt en Toner Cartridges - Homepage logo meer dan 4 miljoen klanten! BeCommerce

Beste Webwinkel van België

Nu ook de goedkoopste kantoorbenodigdheden

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 0% btw)
Laagsteprijsgarantie!

Garantievoorwaarden

Garantietermijn
Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie. Dit betekent dat 123inkt.be er voor staat dat een artikel in goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren, zoals u mag verwachten.

Op de wettelijke garantie heeft u natuurlijk altijd recht. Maar daarnaast verleent 123inkt.be op diverse artikelen nog meer garantie:
 

Originele printersupplies:

Originele printersupplies vallen onder de standaard fabrieksgarantie van de fabrikant.
(Fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie)
 

Huismerk printersupplies:

Bij 123inkt.be ontvangt u een levenslange garantie op gebreken van 123inkt huismerk cartridges. Hierbij heeft u recht op herstel of vervanging van het defecte product.
(Deze extra garantie doet niets af aan de wettelijke garantie)
 

Speciale papiersoorten en labels:

Bij 123inkt.be ontvangt u een levenslange garantie op alle huismerk papiersoorten.
(Deze extra garantie doet niets af aan de wettelijke garantie)
 

Printers:

Printers vallen onder de standaard fabrieksgarantie van de fabrikant. U neemt hiervoor best eerst contact op met onze klantendienst. Zij zullen in eerste instantie het probleem samen met u proberen op te lossen. Indien dit niet lukt, brengt onze klantendienst u in contact met onze servicepartners voor de verdere garantieafhandeling.
 
Terug naar klantendienst

Garantieprocedure
Het is vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw printer voor het oplossen van eventuele problemen.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Neem hiervoor contact op met onze klantendienst voor een oplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Wij adviseren u ook graag als u een artikel elders heeft aangeschaft.
Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wil versturen voor garantie:
  • Vraag binnen de garantietermijn een RMA-nummer aan bij onze klantendienst.
  • Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het RMA-nummer naar ons op. Het artikel retourneert u kosteloos via een UPS punt.
  • Verpak het garantieartikel degelijk als u het verstuurt.
  • In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsook de omschrijving van het probleem en het RMA-nummer aanwezig te zijn.
    Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • De consument draagt het risico voor de retourzending. Wij adviseren u daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kan claimen bij uw vervoerder.
Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en de uitzonderingen hierop, onder het artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden. Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden.
 
Terug naar klantendienst Terug naar boven