Sluiten Welkom bij 123inkt.be. Komt u uit Nederland?Klik hier voor onze Nederlandse website Ga dan naar 123inkt.nl of blijf op 123inkt.be voor levering in België.
 
123inkt.be
123inkt BVBA
Telefoon: 014-960123
Onze klantendienst
is ma-vrij geopend van
09.00 tot 22.00 uur
Meer dan 2 miljoen klanten! BeCommerce

Beste Webwinkel van België 2017

 
Home Winkelwagentje Klantendienst Vraag en antwoord Algemene Voorwaarden Privacy Over 123inkt.be Contact Inloggen Klik hier voor onze Nederlandse website

Webwinkel

Zoek een product

Mijn 123inkt.be

Veilig betalen via:



 

Wij zijn aangesloten bij:

Wij versturen met:

FSC® gecertificeerd:

Beoordeling door klanten:
9.0/10 -
520 beoordelingen

Garantievoorwaarden

Garantietermijn
Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie. Dit betekent dat 123inkt.be er voor staat dat een artikel in goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren zoals u mag verwachten. Daarnaast verlenen wij per productgroep de volgende specifieke garantie:
 

Originele printersupplies:

Originele printersupplies vallen onder de standaard fabrieksgarantie van de fabrikant.
 

Huismerk printersupplies:

Bij 123inkt.be ontvangt u een levenslange garantie op gebreken van 123inkt huismerk cartridges. Hierbij heeft u recht op herstel of vervanging van het defecte product.
 

Speciale papiersoorten en labels:

Bij 123inkt.be ontvangt u een levenslange garantie op alle huismerk papiersoorten.
 

Printers:

Printers hebben een afwijkende garantieprocedure. De garantieafhandeling van printers gaat rechtstreeks via de servicepartner van het desbetreffende merk. De procedure versturen wij u per e-mail.
 
Terug naar klantendienst

Garantieprocedure
Het is vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw printer voor eventuele probleemoplossingen.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantendienst voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Wij adviseren u ook graag als u een artikel elders heeft aangeschaft.
Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:
  • Vraag binnen de garantietermijn een RMA-nummer aan bij onze klantendienst.
  • Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het RMA-nummer naar ons op. Het artikel retourneert u kosteloos via een UPS punt.
  • Verpak het garantieartikel degelijk als u het verstuurt.
  • In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het RMA-nummer aanwezig te zijn.
    Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen hierop, onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden. Klik hier voor onze Algemene Voorwaarden.
 
Terug naar klantendienst Terug naar boven

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 21% BTW)

Nieuws

Laagste prijs garantie!