123inkt - Printerinkt en Toner Cartridges - Homepage logo meer dan 4 miljoen klanten!

Beste Webwinkel van België

Nu ook de goedkoopste kantoorbenodigdheden

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 0% btw)
Laagsteprijsgarantie!

Uw mening

EnquêteOm onze service nog verder te verbeteren, is het voor ons belangrijk om te weten wat voor indruk u heeft van onze webwinkel en wat wij volgens u nog kunnen verbeteren.

Klik hier om onze enquête in te vullen.

Uw mening delen

U kunt uw ervaring ook delen met anderen door eens een beoordeling te schrijven op een van de vele websites waar 123inkt.be op voorkomt.
Terug naar klantendienst Terug naar boven

Tips en suggesties

Mocht u nog andere tips of suggesties hebben kunt u ook altijd contact met ons opnemen. Kijk hier voor meer informatie over tips, suggesties, ervaringen of klachten.

Klachten

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:
  1. Neem eerst contact met op onze klantenservice. De medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  2. Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail t.a.v. backoffice. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden.
  3. Als uw klacht ook nu niet naar tevredenheid is opgelost kunt u uw klacht voorleggen aan de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via hun website.
  4. Mochten wij er in onderling overleg echt niet uitkomen, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dit is in onze historie nog nooit voorgekomen, maar voor de volledigheid vermelden wij deze mogelijkheid toch.
  5. Tevens kunt u, indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform.
Terug naar klantenservice Terug naar boven